loading...
Messi & Barselona
FARHAD بازدید : 54 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

از پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین برای حضور در رقابت‌های جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرژانتین مثل اسپانیا و کلمبیا از لباس جدید خود را برای رقابت‌های جام‌ جهانی برزیل رونمایی کرد. آرژانتین آماده است تا برای سومین بار قهرمان جهان شود.

پیراهن جدید شبیه به لباس قبلی است و به گفته برند جدیدی که آن را تهیه می‌کند، این پیراهن بهترین نماینده برای احساسات مردم آرژانتین، تیم ملی فوتبالیش و پرچم کشورش است.

جام جهانی یکی از معدود افتخاراتی است که لیونل مسی هنوز موفق به کسب آن نشده است.

 پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین رونمایی شد+عکس

پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014

 

 

FARHAD بازدید : 49 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)


مارک بارترا روز سه شنبه قرارداد جدیدی را تا سال 2017 با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد.

مارک بارترا مدافع میانی بارسلونا روز سه شنبه قرار داد جدیدی را با این تیم امضا خواهد کرد. بر طبق این قرارداد او موظف است که تا ماه ژوئن سال 2017 در باشگاه حضور داشته باشد. لازم به ذکر است که مبلغ فسخ قرار داد او نیز 25 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


حضور در ترکیب تیم اصلی بارسلونا

بارترا پس از حضور کوتاهی در باشگاه اسپانیول، در سن 11 سالگی به باشگاه بارسلونا پیوست. مدیران استعداد یاب مدرسه فوتبال بارسلونا، او را به تیم های آکادمی بارسلونا معرفی کردند. در ادامه این بازیکن اسپانیایی به بارسلونا ب پیوست و در نهایت در فصل 2012-13 به ترکیب تیم اصلی بارسلونا اضافه شد.

FARHAD بازدید : 53 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)
در شهر روزاریو یک موزه اختصاصی برای لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسا ساخته می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز به ادعای رسانه های ورزشی در آرژانتین یک موزه اختصاصی برای لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و تیم فوتبال بارسا به دلیل کسب موفقیت های این بازیکن در چهرچوب رقابتهای ملی و باشگاهی ساخته خواهد شد. به نوشته رسانه های ورزشی این موزه در شهر روزاریو زادگاه لیونل مسی ساخته خواهد شد و مذاکرات اولیه با شهردار روزاریو انجام گرفته تا طی مدت دو سال این موزه بطور رسمی ساخته شود./مح








 
FARHAD بازدید : 55 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا پس از دیدار چهارشنبه شب مقابل منچستر سیتی، صبح پنج شنبه جلسه تمرینی سبکی را برگزار کردند.

تیم اصلی بارسلونا ساعاتی پس از پیروزی 2-1 مقابل منچستر سیتی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک جلسه تمرینی را در سیوداد اسپورتیوا برگزار کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


خراردو تاتا مارتینو تمرینات سبکی را برای بازیکنانی که در دیدار چهارشنبه شب مقابل سیتی به میدان رفته بودند؛ در نظر گرفته بود. در حالی که بقیه بازیکنان از جمله پل کالوت ستاره جوان بارسلونا ب، تمرینات آماده سازی را برای دیدار یکشنبه شب مقابل اوساسونا در لالیگا انجام دادند. دوس سانتوس و ایساک کوئنکا نیز در سالن بدنسازی به تمرین پرداختند.

FARHAD بازدید : 57 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

تاتا مارتینو در نشست خبری بعد از بازی برابر منچستر سیتی حضور یافت و از مهم ترین صحبت هایش می توان به ستایش او از تمامی بازیکنان تیم اشاره کرد.

مارتینو در نشست خبری پس از بازی با منچستر سیتی حضور یافت و اذعان داشت که: «آماده ایم تا با هر تیمی مسابقه دهیم و بازی کنیم. دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آوردیم و شانس ما برای موفقیت در این فصل بسیار زیاد است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


علاوه بر این، او به خاطر حضور نیمار در دفاع نیز به ستایش از وی پرداخت: «نیمار هم اکنون بسیار به تیم متعهد شده است. او در دفاع کردن بسیار خوب ظاهر شد. علاوه بر این او در نیمه اول دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد که مشخص می کند که وی هنوز آماده نیست تا 90 دقیقه کامل برای بارسا بازی کند».

FARHAD بازدید : 33 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا در هیچ یک از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شش سال گذشته خود شکست نخورده است.

بارسلونا موفق شد با شکست منچستر سیتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. تاکنون چهار تیم بارسلونا، اتلتیکو مادرید، پاریس سنت ژرمن و بایر مونیخ جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرده اند، در حالی که تکلیف چهار تیم باقی مانده نیز هفته آینده مشخص می شود.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


این هفتمین حضور پیاپی بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود. در ادامه آمار و ارقامی در رابطه با دیدارهای سالهای گذشته بارسا در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام من فرهادم 13 ساله چیه تعجب کردی؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد بروزش میکنم براتون تا بیشتر خوشتون بیاد شما نظر بدین بقیش با من یادتــــون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی قالب وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 4,238