loading...
Messi & Barselona
FARHAD بازدید : 19 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


جراردو مارتینو نام 21 بازیکن را برای مقابله با رئال مادرید اعلام کرد که در این بین نام پیکه نیز به چشم می خورد. این بازیکن موفق شده است تا مصدومیت مچ پای خود را پشت سر گذاشته و به مرز آمادگی برای حضور در این دیدار برسد.

جراردو تاتا مارتینو نام 21 بازیکن را برای دیدار یکشنبه شب بارسلونا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه ساتیاگو برنابئو، اعلام کرد. جرارد پیکه پس از یک بازی غیبت به دلیل مصدومیت، بار دیگر در ترکیب تیم قرار گرفته است. با این حال، کارلس پویول این بازی را به دلیل مصدومیت زانوی خود از دست خواهد داد، البته او قادر خواهد بود که در تمرینات گروهی هفته آینده بارسا شرکت کند. ایزاک کوئنکا و جاناتان دوس سانتوس به دلیل مصدومیت و اولازابال به دلالیل فنی از فهرست خط خوردند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


صبح روز شنبه، بازیکنان تیم جلسه نهایی تمرینات خود را نیز برگزار کردند. این بازیکنان، صبح روز یکشنبه نیز به شهر مادرید سفر می کنند و تا قبل از ظهر به این شهر خواهند رسید.

FARHAD بازدید : 45 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

دو تیم بارسلونا و رئال مارید که هر کدام بهترین خط حمله های لالیگا را به ترتیب با 81 و 77 گل زده در اختیار دارند، یکشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا مجبور است برای کاهش اختلاف 4 امتیازی میان این تیم و صدر جدول لالیگا، در دیدار یکشنبه شب خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پیروزی برسد. در ادامه آمار و ارقامی را پیش از برگزاری این دیدار بزرگ مشاهده خواهید کرد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


- بارسلونا تاکنون 81 گل را به ثمر رسانده و 22 گل را نیز دریافت کرده است، در حالیکه رئال مادرید 77 گل را وارد دروازه حریفان کرده و 26 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است. بارسلونا نزدیک به یک چهارم گلهای خود (19 گل) را در 30 دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رسانده است و رئال مادرید نیز بیش از یک چهارم گلهای خود (20 گل) را در 15 دقیقه پایانی بازی، وارد دروازه حریفانش کرده است.

FARHAD بازدید : 43 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)


بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، پاریس سن ژرمن، چلسی و منچستر یونایتد، هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

چهارشنبه شب آخرین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز برگزار شد و تیمهای بوروسیا دورتموند و منچستر یونایتد موفق شدند تا با شکست حریفان خود، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کنند. به این ترتیب بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، پاریس سن ژرمن، چلسی و منچستر یونایتد، هفت حریف احتمالی بارسا در این مرحله هستند. لازم به ذکر است که مراسم قرعه کشی این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه 1 فروردین ساعت 15:30 (به وقت تهران) در شهر نیون سوییس برگزار خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


در ادامه به بررسی شرایط هر کدام از این هشت تیم خواهیم پرداخت:

FARHAD بازدید : 24 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)


22 بازیکن تیم اصلی بارسلونا و 9 بازیکن از تیم های پایه در تمرین چهارشنبه عصر شرکت کردند.

تیم کاملا روی بازی بامداد دوشنبه با رئال مادرید متمرکز شده است. پس از ریکاوری روز دوشنبه و استراحت روز سه شنبه، بارسا عصر چهارشنبه دوباره در سیوداد اسپورتیوا به تمرین پرداخت تا برای دوئل با مادرید آماده شود. تمام 22 بازیکن تیم اصلی در این تمرین حاضر بودند. کارلس پویول همانند کوئنکا و دوس سانتوس به ریکاوری پرداخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


هفت بازیکن بارسا ب (پاتریک، بانیاک، سرخی گومز، ایلیه، ساندرو، دنیس و گریمالدو) و دو بازیکن تیم جوانان A (خوآن آنتونیو روس و الکس کوردرا) همراه با بازیکنان تیم اصلی تمرین کردند. پیش از آغاز تمرین، بازیکنان به مارک بارترا برای تمدید قراردادش با باشگاه تبریک گفتند

FARHAD بازدید : 47 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا در نشست خبری خود عنوان کرد که بارسلونا باید در ال کلاسیکوی پیش رو به پیروزی برسد تا امید های خود برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا را زنده نگه دارد.

آلبا به هیچ نتیجه ای به غیر از برد در بازی بعدی تیم فکر نمی کند. این مدافع چپ اسپانیایی، بارها و بارها در نشست خبری عصر چهارشنبه خود بر لزوم پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکوی بعدی تاکید کرد: «پیروزی در ال کلاسیکو برای ما امری حیاتی محسوب می شود. ما باید در این دیدار به پیروزی برسیم تا امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا زنده نگه داریم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


آلبا اضافه کرد: «تنها به قصد پیروزی به مادرید سفر خواهیم کرد. می دانیم که بازی سختی را پیش رو داریم؛ اما می خواهیم عملکرد خوبی را از خود نشان داده و پیروز شویم. شرایط دو تیم در جدول هیچ تاثیری در جریان بازی نخواهد داشت».

FARHAD بازدید : 45 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

درآمد های بازیکنان فوتبال همیشه برای هواداران این ورزش همیشه بسیار مهم و حائز اهمیت بوده است. مجله معتبر فرانس فوتبال یک لیست یازده نفره از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال را ایجاد کرده که مسی با درآمد سالیانه 41 میلیون یورو که شمال حقوق و درآمد های مازاد می شود، در صدر آن جای دارد. رونالدو و نیمار نیز پشت سر او هستند.

طبق گزارش منتشر شده مجله معتبر فرانس فوتبال، لیونل مسی پردرآمدترین بازیکن جهان معرفی شد که در این فصل وی 41 میلیون یورو درآمد داشته است، در حالیکه، رقیب دیرینه وی کریستیانو رونالدو با دریافت 39.5 میلیون یورو در جایگاه دوم جای دارد. نیمار، خرید جدید بارسایی ها در این فصل نیز با درآمد 29 میلیونی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


این فهرست که از یازده نفر از پردرآمد ترین فوتبالیست های تشکیل شده است را می توانید به ترتیب کسب درآمد ببینید.

FARHAD بازدید : 18 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (1)

سرمربی چلسی، ژوره مورینیو، اذعان دارد در زمان مربیگری او در رئال مادرید، بازیکنان تیمش در حالی که داور در تونل منتظر آنها بود، مقابل آینه بودند. مورینیو گفت:" در بسیاری از مواقع در رئال مادرید،

بازیکنان قبل از بازی، جلوی آینه بودند، در حالی که داور در تونل منتظر آنها بود. ما تلاش می کنیم تا بازیکنان جوان را در مسیر درستی قرار دهیم و امیدوارم که آنها بتوانند نمونه هایی مثل لمپارد و تری، که برندگان متعصب هستند را الگوی خود قرار دهند."

FARHAD بازدید : 23 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بارسلونا در این فصل از لالیگا در 21 بازی موفق شده است که در طول نود دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. هم چنین مسی نیز با هت تریک خود در بازی با اوساسونا، در صدر جدول گلزنان این فصل باشگاه قرار گرفت.

پیروزی مهم و بزرگ در بازی برابر اوساسونا، نه تنها بارسا را برای رسیدن به صدر جدول امیدوارتر کرد، بلکه نکات جالبی نیز در این بازی اتفاق افتاد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


این دومین پیروزی 7-0 بارسا در این فصل بود. اولین پیروزی در بازی برابر لوانته اتفاق افتاد که نیمه نخست آن بازی با نتیجه 6- 0 به پایان رسیده بود.

FARHAD بازدید : 19 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

در یک نمایشگاه که از امکانات جدید باشگاه پرده برداری می کرد؛ جمع زیادی از هواداران حضور یافتند، دو معاون باشگاه صحبت هایی انجام دادند و تمامی شایعات نسبت به جدایی مارتینو و مسی از بارسا را رد کردند.

بیش از 20000 هزار نفر شاهد نمایشگاه فضای جدید بارسا بودند. 17809 نفر از امکانات جدید باشگاه دیدن کردند، 1915 نفر به گردش در نمایشگاه پرداختند و 1089 نفر شاهد جلسات مختلف آموزشی کانون هواداران بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


بر طبق سخنان نایب رئیس باشگاه، خوردی کارونر آی کاسوس و مسئول بخش حفظ میراث باشگاه، خوردی موآ پاسخ همگانی به این طرح بسیار مثبت بوده است. نایب رئیس باشگاه مانوئل آرویو نیز در طی این گردهمایی گفت: «از نحوه اطلاع رسانی درباره این طرح بسیار راضی هستم. شور و شوق زیادی بین مردم وجود دارد و همه می خواهند از جزئیات این پروژه مطلع شوند. چیزی که بسیار نظرمان را جلب کرد هیجان زیاد مردم درباره این پروژه بود».

FARHAD بازدید : 62 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی تیم برابر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بسیار مهم و حائز اهمیت است و بارسا با پیروزی در آن بازی می تواند اختلاف خود با صدر جدول را به حداقل برساند. از همین رو بازیکنان در هفته آتی تمریناتی سخت و جدی را آغاز کرده اند.

ال کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو، بسیار در دل بازیکنان شور و هیجان ایجاد کرده و به صورت ویژه در این هفته به تمرین می پردازند. اولین تمرین تیم، صبح دوشنبه و در ساعت 13:30 در سیوداد اسپورتیوا برگزار شد و مارتینو تصمیم گرفته است که در روز سه شنبه به بازیکنان استراحت بدهد؛ دقیقاً در روزی که رئال باید برابر شالکه صف آرایی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


از چهارشنبه تا شنبه بازیکنان تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری خواهند کرد؛ چرا که باید در بازی مهمی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال حضور یابند.

FARHAD بازدید : 23 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا به همراه جرارد پیکه که بازی روز یکشنبه تیم را از دست داده بود، به تمرین پرداختند. کارلس پویول هم جدا از سایر هم تیمی ها به تمرین پرداخت و سرخی سمپر هم از تیم بارسا ب بازیکنان اصلی را همراهی کرد.

آبی اناری ها پس از کسب برد شیرین مقابل اوساسونا، صبح روز دوشنبه در زمین تمرین سیوداد اسپورتیوا به تمرین پرداختند. مارتینو تمرینی سبک را برگزار کرد. بازیکنان نیز فردا را تعطیل خواهند بود.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


جرارد پیکه که در بازی مقابل اوساسونا بنا بر احتیاط از ترکیب کناز گذاشته شده بود، توانست به تمرین بازگردد، در حالی که کارلس پویول جدا از سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. دوس سانتوس و کوئنکا هم در کنار پویول به تمرینات خود مشغول بودند. سرخی سمپر، هافبک جوان بارسا ب نیز در این تیم بازیکنان را همراهی کرد.

FARHAD بازدید : 38 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

لیونل مسی تا رسیدن به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا تنها یک گل دیگر فاصله دارد.

مسی در صورتی که در بازی هفته آینده برابر رئال مادرید حضور یابد و بتواند گلزنی کند بالاتر از هوگو سانچس عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا را در اختیار خواهد داشت. لئو یکشنبه گذشته با به ثمر رساندن سه گل توانست از پائولینیو آلکانترا (371 گل) پیشی بگیرد و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شود.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


12 گل مسی از بازی سویا به بعد

مسی از بازی سویا به بعد که نهم فوریه برگزار شد توانسته تاکنون 12 گل به ثمر برساند. وی در بازی برابر رایو وایکانو موفق شد دو بار دروازه این تیم را باز کند و در بازی برابر منچستر سیتی، سوسیداد، آلمریا و هت تریک در بازی با اوساسونا دروازه حریفان را بگشاید.

FARHAD بازدید : 42 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

خراردو مارتینو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حضور یافت و باز هم حرف سایر بازیکنان را تکرار کرد که تا آخرین بازی خواهد جنگید تا بتواند بهترین نتایج را با بارسلونا به دست آورد.

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برابر اوساسونا، تاتا مارتینو اذعان داشت که تیمش در یکی از مهم ترین بازه های زمانی فصل قرار دارد. سرمربی بارسلونا همچنین اضافه کرد که: «من هیچ شکی ندارم که در برنابئو چه تاکتیکی را بکار بگیرم و عملکرد امروز بازیکنان نیز نمی تواند اندیشه من برای چینش ترکیب برابر رئال را تغییر دهد».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


دو بازی خوب

در این هفته شاهد دو نمایش خیره کننده از بارسا بودیم؛ اولین پیروزی بسیار مهم برابر منچستر سیتی و دومین هم پیروزی بسیار قاطع برابر اوساسونا در نیوکمپ. تاتا مارتینو در این مورد گفت: «ما دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم و جدی بازی کردیم. بازی ما برابر منجستر سیتی به مراتب سخت تر از بازی امشب بود». او همچنین گفت که: «گاهی ما برابر تیمهای خوبی که به مراتب از ما ضعیف تر هستند شکست می خوریم، ولی امروز و در بازی با اوساسونا آن چیزی را که باید داشته باشیم را نشان دادیم. ما باید همیشه ببریم و خوب بازی کنیم. تنها چیزی که همه از ما می خواهند».

FARHAD بازدید : 44 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

جوزپ ماریا باراتومئو و مارک بارترا قراردادی را امضا کردند که طی آن بارترا را تا ماه ژوئن سال 2017 در بارسلونا ماندنی خواهد کرد.

ظهر روز سه شنبه، جوزپ ماریا باراتومئو مدیر عامل باشگاه بارسلونا به همراه معاون ورزشی باشگاه جوردی ماستر و آندونی زوبی زارتا مدیر فوتبالی باشگاه، قراردادی را با بارترا امضا کردند که طی آن این بازیکن موظف است که تا سال 2017 در باشگاه بارسلونا حضور داشته باشد. مبلغ فسخ قرارداد بارترا 25 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


این بازیکن 23 ساله اسپانیایی در حالی که تنها 11 سال داشت به عضویت باشگاه بارسلونا درآمد و پس از حضور در مدرسه فوتبال بارسلونا و تیم بارسلونا ب، در فصل 2012/13 رسما به ترکیب تیم اصلی بارسا راه یافت.

FARHAD بازدید : 74 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا از ده ال کلاسیکو اخیر خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، 5 پیروزی، 3 تساوی و تنها 2 شکست کسب کرده است.

تیم فوتبال بارسلونا در ال کلاسیکوی پیش رو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، محکوم به برد است تا بتواند اختلاف خود با صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دهد. اگرچه سفر به مادرید و بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هیچگاه کار آسانی برای بارسلونا محسوب نمی شده است، اما نگاهی اجمالی به نتیجه ال کلاسیکوهای چند سال اخیر در این ورزشگاه، هواداران بارسلونا را به کسب نتیجه پیروزی در این دیدار امیدوار می کند. بارسا در ده ال کلاسیکو اخیر خود در برنابئو 5 نتیجه برد، 3 تساوی و تنها 2 شکست کسب کرده است. لازم به ذکر است که هر دو شکست بارسلونا در طی این ده بازی نیز با اختلاف یک گل رقم خورده است.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


در ادامه نتایج این 10 ال کلاسیکو را بررسی خواهیم کرد:

FARHAD بازدید : 21 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

پدرو رودریگس در مصاحبه ای به صحبت پیرامون مسائل مختلفی از جمله ال کلاسیکو هفته آینده پرداخت. او همچنین عنوان کرد که هیچگاه اولین گل خود در مقابل رئال مادرید را فراموش نخواهد کرد.

پدرو اخیراً طی مصاحبه ای که با شبکه تلوزیونی بارسا و سایت رسمی باشگاه بارسلونا انجام داد به صبحت درباره مسائل مختلفی پرداخت. او ابتدا درباره تلاش خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم در ال کلاسیکوی پیش رو، عنوان کرد: «تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم، زیرا چنین دیدارهایی بسیار ویژه هستند و هیچکس دوست ندارد حضور در آنها را از دست دهد».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


پدرو همیشه می داند که ممکن است در برخی بازیها انتخاب اول مربی برای حضور در زمین نباشد و در طول این مصاحبه نیز او نظر خود درباره این موضوع را این گونه بیان کرد: «باید در چنین مواقعی صبر داشته باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. سرمربی تیمی مانند بارسلونا، کار بسیار سختی پیش رو دارد، زیرا او باید در هر مسابقه از بین 23 بازیکن فوق العاده آماده تنها 11 نفر را انتخاب کند. باید به تصمیمات مربی احترام بگذاریم. من تلاش می کنم تا هر وقت به بازی گرفته شدم، بهترین عملکردم را برای تیم به نمایش بگذارم».

FARHAD بازدید : 28 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستا اخیراً طی مصاحبه ای با رادیو بارسا از لزوم پیروزی بارسلونا در برنابئو سخن گفت. او همچنین از رسیدن به فرم ایده آل خود نیز ابراز خوشحالی کرد.

آندرس اینیستا هافبک تیم فوتبال بارسلونا، طی مصاحبه ای با رادیو بارسا از رسیدن به فرم ایده آل خود در حساسترین مقطع فصل، ابراز رضایت کرد: «بازیکنان شرایط مختلفی را در طول فصل تجربه می کنند، اما من پس از بهبود یافتن از مصدومیتی که در اوایل سال نو دچار آن شدم، احساس بهتری دارم. حساس ترین مقطع فصل فرا رسیده است و باید عملکرد خوبی را در هر بازی از خود به نمایش بگذاریم. فصل سختی را پشت سرگذاشته ایم و مسائل حاشیه ای زیادی نیز در اطراف تیم رخ داده است، اما بازیکنان تیم باید تنها بر روی فوتبال بازی کردن تمرکز کنند».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


اینیستا در ادامه به صحبت درباره اهمیت برد مقابل اوساسونا پرداخت: «ما باید تصوراتی را که با باخت در مقابل وایادولید در ذهن هوادارنمان ایجاد کردیم را تغییر دهیم. برد مقابل منچسترسیتی به ما کمک کرد تا اعتماد به نفس خود را بازیافته و نتیجه بسیار خوبی را مقابل اوساسونا کسب کنیم».

FARHAD بازدید : 22 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

الکسیس سانچس بازیکنی بود که موفق شد با یک ضربه چیپ استثنایی گل دوم بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت این فصل به ثمر برساند. او عنوان کرد که این گل را یکی از مهمترین گلهای کارنامه ورزشی خود می داند.

الکسیس سانچس یکی از بازیکنان تاثیر گذار بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت این فصل در ورزشگاه نیوکمپ بود که موفق شد با یک ضربه چیپ استثنایی دروازه دیگو لوپز را باز کند. با نزدیکتر شدن ال کلاسیکوی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، این بازیکن شیلیایی طی مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه بارسلونا، توضیحاتی را درباره به ثمر رساندن آن گل ارائه کرد: «این گل یکی از مهمترین گلهای کارنامه ورزشی من بود. لحظه فوق العاده ای بود، آن گل در شرایطی که هیچ کس انتظارش را نداشت، نتیجه بازی را 2 بر 0 به نفع ما تغییر داد. خوشحالم که گل سرنوشت سازی برای تیم به ثمر رساندم».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


چگونگی به ثمر رسیدن گل

الکسیس سانچس در ادامه این مصاحبه به تشریح چگونگی به ثمر رسیدن گل پرداخت: «ژاوی توپ را به نیمار پاس داد، من در آن لحظه موقعیت خودم را سنجیدم و به صورت اریب به سمت محوطه جریمه فرار کردم. در حالی که واران شانه به شانه من حرکت می کرد، توپ را دریافت کردم و می دانستم که اگر به دویدن با توپ ادامه دهم، او توپ مرا خواهد زد. ناگهان متوجه شدم که دروازه بان از دروازه بیرون آمده است و من نیز به راحتی با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر او عبور دادم. هم من و هم هواداران از به ثمر رسیدن آن گل بسیار خوشحال بودیم و این موضوع که این گل در مقابل تیمی مانند رئال مادرید به ثمر رسیده است، خوشحالی ما را دوچندان می کرد».

FARHAD بازدید : 44 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)


به گفته مقامات باشگاه بارسلونا، قرار است پروژه جدیدی تحت عنوان فضای بارسا آغاز شود تا تغییراتی در ورزشگاه نیوکمپ و دفاتر باشگاه انجام شود.

آینده پروژه جدید بارسا تحت عنوان فضای بارسا به انتخاباتی که در روز 16 فروردین برگزار می شود، بستگی دارد. به منظور تسهیل دستیابی به اطلاعات مربوط به پروژه برای اعضایی که قرار است در این انتخابات شرکت کنند، هیئت مدیره باشگاه یک کمیته مشاوره تشکیل داده است. این کمیته از 5 عضو که از طریق قرعه کشی انتخاب شده اند، تشکیل شده است و قرار است طی تور های اطلاعاتی فشرده ای، ظرف 30 روز در 40 جلسه متفاوت شرکت کنند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


پروژه فضای بارسا چیست؟

پروژه فضای بارسا، پروژه ای است که به منظور بازسازی و تغییر شکل در ورزشگاه نیوکمپ تشکیل شده است. علاوه بر افزایش ظرفیت گنجایش ورزشگاه نیوکمپ به 105000 نفر و بازسازی کامل ساختار فعلی ورزشگاه، پروژه فضای بارسا قرار است سالن چند منظوره جدیدی را با ظرفیت 12000 نفر، فضای اضافی با ظرفیت 2000 نفر، یک سالن هاکی روی یخ، یک منطقه اجتماعی جدید، یک منطقه تجاری جدید، نوسازی دفاتر باشگاه و لاماسیا و اضافه شدن ظرفیت پارکینگ را ایجاد کنرد.

FARHAD بازدید : 45 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

لیونل مسی برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا پس از دیدار یکشنبه شب این تیم عنوان کرد که در دیدار مقابل اوساسونا همه چیز به خوبی پیش رفته است.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، پس از برد 7 بر 0 این تیم مقابل اوساسونا در برنامه المکادور شبکه تلوزیونی بارسا شرکت کرد. وقتی در جریان این برنامه تلوزیونی درباره شاهکار جدید او یعنی شکستن رکورد آلکانتارا و مبدل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا از او سوال شد، این بازیکن آرژانتینی با تواضع همیشگی خود اینگونه پاسخ داد: «مهمترین چیز در حال حاضر این است که بارسلونا به تاریخ سازی خود ادامه دهد. بازیکنان این تیم عناوین زیادی را کسب کرده اند و سزاوار انجام کارهای بزرگ هستند». مسی تاکید کرد که از نزدیک شدن به رکورد گلزنی آلکانتارا اطلاع داشته است و از این که بخشی از تاریخ چنین باشگاه بزرگیست به خود می بالد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


سرشار از اعتماد به نفس

شماره ده بارسلونا در ادامه عنوان کرد که از نحوه عملکرد تیم در این بازی بسیار خوشحال است: «پس از ارائه عملکردی مطلوب در مقابل تیم منچسترسیتی، بار دیگر باید نمایشی درخور نام بارسا را در لالیگا انجام می دادیم و خوشبختانه این کار را به نحو احسن انجام دادیم». او اضافه کرد که بازیکنان بارسلونا باید با ارائه این دو نمایش خوب، اعتماد به نفس خود را بازیابند: «پس از دیدار مقابل وایادولید به شدت مورد انتقاد قرار گرفتیم. ما می دانستیم که عملکرد خوبی را به اجرا نگذاشته بودیم و برای کسب عنوان قهرمانی باید در همه بازیها به پیروزی برسیم».

FARHAD بازدید : 38 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

لیونل مسی، فوق ستاره بارسا با هت تریک شب قبل خود برابر اوساسونا، خود را به بهترین گلزن تاریخ بارسا تبدیل کرد تا در تاریخ باز هم جاودانه شود و یک رکورد ارزشمند دیگر را بشکند.

هیچکسی نمی تواند جلوی موتور گلزنی بارسا، لئو مسی را بگیرد. این بازیکن آرژانتینی با به ثمر رساندن سیصد و هفتادمین گل خود توانست از رکورد پائولینیو آلکانتارا، که 80 سال پیش توانسته بود 369 گل به ثمر برساند ؛ پیشی بگیرد. آلکانتارا، فیلیپینی افسانه ای بارسا در طی سالهای 1912-1927 در بارسا بازی کرد و توانست 142 گل در بازی های رسمی و 227 گل در بازی های دوستانه برای بارسلونا به ثمر برساند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


با هت تریک مسی در بازی برابر اوساسونا در ورزشگاه نیوکمپ، وی سیصدو هفتادمین گل خود را به ثمر رساند و رکورد پائولینیو را شکاند. این بازیکن آرژانتینی 344 گل در بازی های رسمی برای بارسا به ثمر رسانده و 27 بار نیز در بازیهای دوستانه موفق شده تا دروازه حریفان را باز کند.

FARHAD بازدید : 19 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

مدافع مرکزی بارسلونا که در دیدار مقابل اوساسونا از ابتدا در ترکیب تیم قرار داشت، از عملکرد تیم ابراز رضایت کرد و آمادگی خود را برای بازی هفته آینده مقابل رئال مادرید اعلام کرد. بازیکنان دیگر تیم نیز همچون الکسیس هنوز هم بارسا را مدعی قهرمانی می دانند.

تیم فوتبال بارسلونا پس از ارائه یک بازی دیدنی در لیگ قهرمانان، دیشب در بازی مقابل اوساسونا و در ورزشگاه خانگی خود جشنواره ای از گل به راه انداخت. آبی اناری ها که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده بودند، برترین نوع آمادگی خود را به معرض دید همگان قرار دادند. مارک بارترا که در شب غیبت پویول و پیکه از ابتدا در ترکیب حضور داشت درباره این دیدار گفت: «از شیوه بازی تیم بسیار خوشحالم. ما اکنون در سطحی هستیم که باید باشیم. در این بازی ها باید به حریف نشان دهید که شانسی نخواهد داشت».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


بارترا ادامه داد: «می دانیم که این پیروزی، پیش از دیدار ال کلاسیکو، انگیزه فراوانی به ما خواهد داد» و وی همچنین افزود که هیچ کسی به خاطر حوادث بد تمرکز خود را از دست نداده است.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام من فرهادم 13 ساله چیه تعجب کردی؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد بروزش میکنم براتون تا بیشتر خوشتون بیاد شما نظر بدین بقیش با من یادتــــون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی قالب وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 4,240