loading...
Messi & Barselona
FARHAD بازدید : 21 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

ریوالدو بازیکن 41 ساله برزیلی بین سالهای 1997 تا 2002 برای بارسلونا بازی می کرد و موفق شد 136 گل برای این تیم به ثمر رسانده و صاحب یک توپ طلا نیز بشود.

ریوالدو امروز از طریق رسانه های اجتماعی خبر بازنشستگی خود از جهان فوتبال را اینگونه اعلام کرد: «در حالی که اشک در چشمانم حدقه زده است؛ می خواهم از خدا، خانواده ام و هوادارانی که طی این 24 سال از من حمایت کرده اند، تشکر کنم. در این ساعت به تمامی هوادارانم در سرتاسر جهان اعلام میکنم که دوران بازیگری من به پایان رسیده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


این مهاجم بازنشسته، بدون شک یکی از بزرگترین اسطوره های بارسلونا به شمار می آید. ریوالدو به مدت پنج سال و بین فصول 1997 تا 2007 در تیم بارسلونا آقایی می کرد. باشگاه بارسلونا این بازیکن برزیلی را در فصل 1997-98 از باشگاه دپورتیوو لاکرونیا و به منظور جایگزینی دیگر بازیکن برزیلی خود یعنی رونالدو، خریداری کرد. او با قد بلند و بدن نیرومند خود کارهایی در زمین انجام می داد که کمتر کسی تا آن زمان انجام داده بود. از دیگر ویژگی های بارز این اعجوبه برزیلی می توان به ضربات سهمگین پای چپش، توانایی دریبلینگ بالای او و قابلیت بالای او در ضربات ایستگاهی اشاره کرد.

FARHAD بازدید : 25 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

بارسلونا امشب در حالی در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اوساسونا خواهد بود که فرصت از دست دادن هیچ امتیازی را ندارد.

تیم فوتبال بارسلونا امشب طی یک دیدار دشوار در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم اوساسونا خواهد بود. پیروزی شنبه شب رئال مادرید در مقابل مالاگا باعث شد که اختلاف آنها با آبی و اناری ها به هفت امتیاز افزایش یابد و با توجه به اینکه بارسلونا هفته آینده باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف این تیم مادریدی برود؛ هیچ فرصتی برای از دست دادن امتیاز در دیدار یک شنبه شب خود ندارد. اگرچه بازیکنان بارسا هفته گذشته موفق شدند پس از غلبه بر منچستر سیتی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند؛ اما در همان هفته با شکست مقابل وایادولید اختلاف امتیاز آنها با صدر جدول به 4 امتیاز افزایش یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


لئو در آستانه خلق رکوردی افسانه ای

لیونل مسی با گلزنی در این مسابقه می تواند رکورد دیگری را به نام خود به ثبت برساند. چهارشنبه شب او موفق شد 368 مین گل خود برای باشگاه بارسلونا را نیز به ثمر برساند و در صورتی که در بازی امشب نیز موفق به گلزنی شود با رکورد پائولینیو آلکانتارا برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در دیدارهای دوستانه و رسمی برابری خواهد کرد. لازم به ذکر است که هم اکنون مسی، برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی رسمی محسوب می شود.

FARHAD بازدید : 20 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)


در جدیدترین ویدئو که برای مروری بر سال گذشته لیونل مسی ساخته شده است، بیشترین تمرکز بر روی هواداران بوده که از دیدن فوق ستاره محبوب خود، لئو مسی بسیار خوشحال هستند.

هر جا که لئو مسی، فوق ستاره بارسلونا و تیم ملی آرژانتین حضور داشته باشد، می توان شور و اشتیاق فراوان را احساس کرد. این موضوعی است که به وضوح در برنامه دنیای لئو مشاهده می شود؛ تعدادی تصاویر از هواداران بارسلونا و آرژانتین و حتی موافقان و مخالفان لئو که همگی او را تحسین می کنند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


در این ویدئو، تمامی اتفاقات و رویدادهای مهمی که لئو در این فصل پشت سر گذاشته است را می توان، به تماشا نشست. در جایی که این فوق ستاره از شهرهایی مانند زوریخ، استکلهم، گلاسکو، رم و آسونسین حضور داشته است، می توان این موضوع را فهمید که وی در سراسر نقاط دنیا پرطرفدار و موجب شور و اشتیاق است.

FARHAD بازدید : 35 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

زوج خط دفاعی بارسا که از آسیب دیدگی رنج می برند، نمی توانند بارسا را در دیدار فردا مقابل اوساسونا همراهی کنند.

امروز نام هجده نفر از بازیکنان تیم برای بازی مقابل اوساسونا که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، اعلام شد و نام کارلس پویول در این فهرست مشاهده نمی شود. کاپیتان که با آسیب دیدگی در ناحیه زانوی خود دست و پنجه نرم می کند، به درمان آسیب دیدگی خود طی چند روز آینده خواهد پرداخت. شرایط و میزان آسیب دیدگی وی مجدداً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


جرارد پیکه هم به دلیل برخی ملاحظات از ترکیب کنار گذاشته شد. تاتا بازیکنانی مانند اویر، سرخی روبرتو و آفلای را نیز از ترکیب خود کناز گذاشت. البته دوس سانتوس و کوئنکای مصدوم هم در ترکیب فرار نخواهند داشت.

FARHAD بازدید : 53 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

خراردو تاتا مارتینو با اشاره به اینکه هنوز 30 امتیاز برای جمع آوری باقی مانده است تاکید کرد که هنوز قهرمانی از دست نرفته است.

مارتینو یک روز پیش از دیدار مقابل اوساسونا در نشست خبری گفت: «بارسا باید تصویری که در بازی با وایادولید از خود نشان داد را از ذهن ها پاک کند. شاید دیگر همه چیز در دستان خودمان نباشد ولی هنوز شانس های بسیاری برای بازگشت به مسیر قهرمانی داریم. پس شکی نیست که بازی فردا بسیار مهم خواهد بود». پس از اوساسونا، بارسا باید دوم فروردین به مصاف رئال مادرید برود ولی مارتینو ترجیح در این مورد صحبت نکند: «نخست باید به فکر اوساسونا باشیم. پس از آن یک هفته فرصت داریم تا به مادرید فکر کنیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


همیشه با انگیزه

در ادامه وی گفت: «هیچ وقت احساس نکردم که بازیکنان به تهییج من نیاز دارند. آنها به بازی های زیاد، رقابت های مختلف، لحظه های سرنوشت ساز، لیگ هایی با 38 هفته و ... عادت کرده اند. هیچ وقت فشاری به آنها وارد نکردم که تهییج شوند. مردم باید باور داشته باشند که بارسایی عالی را مشاهده خواهند کرد و ما نیز بهترین بازی های خود را برای آنها انجام خواهیم داد».

FARHAD بازدید : 51 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

سه بازیکن فعلی تیم اوساسونا به نامهای دامیا، لوباتو و ریرا سابقه بازی در تیم بارسلونا را داشته اند. همچنین در ترکیب هر دو تیم یک بازیکن ملی پوش شیلیایی حضور دارد.

دیدار یک شنبه شب بارسلونا و اوساسونا، برای هر کدام از دو تیم یک فینال محسوب می شود. بارسا می تواند با پیروزی در این دیدار امیدهای خود برای کسب عنوان قهرمانی را زنده نگه دارد و اوساسونا نیز با برد در این بازی می تواند خود را از منطقه سقوط دور نگه دارد. سوای هر گونه اختلاف امتیاز این دو تیم در جدول، نقاط جالب توجه زیادی در این بازی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


1) سه بازیکن سابق بارسلونا و فعلی اوساسونا

دامیا آبلا، کریستین لوباتو و اریول ریرا سه بازیکن فعلی اوساسونا هستند که سابقه حضور در بارسلونا را در کارنامه خود داشته اند. قبل از انتقال دامیا به ریسینگ، این بازیکن بین سالهای 2004 تا 2006 برای آبی و اناری پوشان توپ می زد. او تحت سرمربی گری فرانک رایکارد، 9 بازی را برای بارسلونا در لالیگا انجام داد

FARHAD بازدید : 22 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

هواداران پرشور بارسلونا با تعداد درخواست های زیادشان برای بلیت فینال جام حذفی، مسئولین باشگاه را مجبور به قرعه کشی کردند.

تنها پس از دو روز، هواداران بارسلونا بیش از 13158 بلیتی که برای هواداران این باشگاه برای فینال جام حذفی در روز 27 فروردین در نظر گرفته شده است را درخواست کرده اند. به همین خاطر روز یک شنبه ساعت 12:30 برای این بلیت ها قرعه کشی برگزار خواهد شد. شروع درخواست ها پنج شنبه صبح بوده و تا 9:30 دو شنبه ادامه خواهد داشت. تا ظهر روز شنبه، 5777 نفر 13162 بلیت را برای این بازی درخواست کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


حداقل قیمت بلیط های بازی با رئال مادرید در مستایا 45 یورو در نظر گرفته شده است.

FARHAD بازدید : 46 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت ساعت سازی سوییسی موریس لاکرو با امضای قراردادی سه ساله، رسماً به یکی از حامیان مالی باشگاه بارسلونا تبدیل شد.

شرکت ساعت سازی موریس لاکرو اخیراً قرارداد رسمی سه ساله ای را باشگاه بارسلونا امضا کرده است و قرار است به یکی از حامیان مالی این باشگاه تبدیل شود. این قرارداد بدین معناست که این دو سازمان با همکاری هم ساعت های مخصوصی را برای هواداران فوتبال و علاقه مندان به این نام تجاری معتبر خواهند ساخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


این قرارداد روز پنج شنبه و در اتاق مطبوعاتی ریکارد ماکسنچس ورزشگاه نیوکمپ و با حضور خاویر فائوس و مدیر عامل شرکت موریس لاکرو مارک گلیزر، علنی شد. مدیرعامل باشگاه بارسلونا جوزف ماریا بارتومئو همزمان با بازی این تیم مقابل آلمریا، صحبت هایی را مبنی بر امضای قرارداد باشگاه با این شرکت معتبر عنوان کرده بود: «باشگاه بارسلونا به امضای قرارداد با برندهای معتبری مانند موریس لاکرو افتخار می کند. ما معتقدیم که شراکتهای راهبردی، بازتابهای جهانی زیادی را در پی خواهند داشت».

FARHAD بازدید : 47 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

لیونل مسی فاصله کمی تا رسیدن به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ باشگاه و لیگ قهرمانان دارد، که بعید است با عملکرد رویایی وی این رکورد ها شکسته نشوند.

بعد از گلزنی مسی برابر منچستر سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، وی به دو هدف و رکورد مهم بیش از پیش نزدیک شده است که تنها یک سوپراستار می تواند به آن رکوردها دست پیدا کند. رائول گنزالس و پائولینو آلکانترا که هر کدام چهار بار موفق به کسب توپ طلا شده اند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


دو فصل پیش، لئو مسی با پیشی گرفتن از سزار رودریگز، در صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی های رسمی قرار گرفت. او حالا تنها یک گل تا بهترین گلزن تاریخ بارسلونا بودن، چه در بازی های رسمی و چه در غیر رسمی فاصله دارد. او تاکنون 368 گل برای بارسا به ثمر رسانده است که تنها، یک گل تا رکورد پائولینو فاصله دارد.

FARHAD بازدید : 27 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

مطبوعات کاتالونیا پس از پیروزی بارسلونا مقابل منچستر سیتی به تمجید اینیستا و لیونل مسی پرداختند. آنها بازگشت مسی به فرم ایده آل خود را تیتر اصلی روزنامه های خود قرار داده بودند.

پیروزی بارسلونا مقابل منچستر سیتی تیتر تمام روزنامه های کاتالونیا در روز پنجشنبه بود. این مطبوعات بیشتر بر اهمیت پیروزی بارسا پس از شکست تلخ این تیم مقابل وایادولید تاکید کرده بودند و همچنین از مسی نیز به عنوان معمار این پیروزی یاد کرده بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


روزنامه الموندو دیپورتیوو عقیده دارد که این پیروزی ارزشمند به کمک پنج فاکتور به دست آمده است: 1- بازی خوب و تعهد به سبک بازی. 2- تفاوتهایی که ستاره ها رقم زدند. 3- فشار خوب بارسلونا بر روی نقاط ضعف سیتی از جمله مدافعین میانی آنها. 4- بازیکنان بارسلونا از هوش خود استفاده کرده و بی گدار به آب نزدند. 5- حمایت تماشاگران از تیم. فرانسسک آگویلار در همین روزنامه به عملکرد خوب مسی و اینیستا اشاره کرد: «این دو نابغه، بارسلونا را به سمت پیروزی در این بازی سوق دادند. کیفیت بازی آنها در دقایق حساس بازی بسیار تعیین کننده بود. لیونل مسی گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند، ضربه ای را به تیرک دروازه کوبید و بارها و بارها مدافعین حریف را جا گذاشت، درحالیکه اینیستا در زمانی که حساسیت به اوج خود رسیده بود، پاس گل زیبایی را برای آلوس مهیا کرد. دون آندرس بارها و بارها در این بازی توسط بازیکنان سیتی سرنگون شد».

FARHAD بازدید : 28 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)


لیونل مسی فاصله کمی تا رسیدن به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ باشگاه و لیگ قهرمانان دارد، که بعید است با عملکرد رویایی وی این رکورد ها شکسته نشوند.

بعد از گلزنی مسی برابر منچستر سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، وی به دو هدف و رکورد مهم بیش از پیش نزدیک شده است که تنها یک سوپراستار می تواند به آن رکوردها دست پیدا کند. رائول گنزالس و پائولینو آلکانترا که هر کدام چهار بار موفق به کسب توپ طلا شده اند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


دو فصل پیش، لئو مسی با پیشی گرفتن از سزار رودریگز، در صدر بهترین گلزنان تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی های رسمی قرار گرفت. او حالا تنها یک گل تا بهترین گلزن تاریخ بارسلونا بودن، چه در بازی های رسمی و چه در غیر رسمی فاصله دارد. او تاکنون 368 گل برای بارسا به ثمر رسانده است که تنها، یک گل تا رکورد پائولینو فاصله دارد.

FARHAD بازدید : 70 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، معتقد است که لیونل مسی برنده توپ طلای 2013 خواهد شد و اعلام کرد که هموطنش همیشه بهتر از کریس رونالدوست؛ حتی اگر در هر فصل تنها یک گل بزند.

سرخیو آگوئرو: مسی بهتر از رونالدو است؛ حتی اگر هر سال فقط یک گل بزند


مسی که در چهار سال اخیر برنده توپ طلا شده، برای رسیدن به پنجمین توپ طلا با کریس رونالدو و فرانک ریبری رقابت سختی دارد.

 

FARHAD بازدید : 49 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

لورن بلان، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن مسی نیست و اولویت پی اس جی در بازار نقل و انتقالات را به خدمت گرفتن یک هافبک جدید دانست.

بارسا نیوز

شایعات زیادی در مورد تمایل باشگاه فرانسوی برای به خدمت گرفتن مسی شنیده می شود و گفته می شود که آنها برای خرید این ستاره آرژانتینی حاضرند بیش از 250 میلیون یورو بپردازند.


اما بلان با رد این شایعات، تاکید کرد که تنها به دنبال تقویت خط میانی شان هستند.
او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به خبرنگاری در مورد علاقه این باشگاه به خرید مسی، گفت:" در این مورد با کارشناسان نقل و انتقالات صحبت کنید. مسی عضو بارساست.
من قبلا در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کردم. اگر بخواهیم خرید بزرگی انجام بدهیم، در خط میانی خواهد بود."
گفته می شود گزینه اصلی پی اس جی برای تقویت خط میانی شان، پل پوگباست.

FARHAD بازدید : 75 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

در پایان بازی بارسا مقابل ختافه لیونل مسی راضی و خوشحال بود؛ چون در این بازی توانسته بود تا نمایش خوبی را به اجرا گذاشته وبرای تیمش گلزنی کند

بارسا نیوز

تنها مصدومیت نیمار بود که طعم تلخی را دردهان ستاره آرژانتینی ایجاد کرد.درپایان این بازی مسی دراین باره گفت:

« واقعا متاسفم.روز جمعه تست های بیشتری روی پای آسیب دیده نیمار انجام می شود و امیدواریم که مصدومیتش جدی نباشد و برای مدتی طولانی از میادین ورزشی دور نماند. چون در زمین چمن به او نیاز داریم.او بازیکن مهمی در تیم ماست و امیدواریم که زود بازگردد»

مسی درادامه صحبت هایش درمورد عملکرد فردی ش در زمین چمن به خبرنگاران گفت:« بعد از مصدومیتی که داشتم سعی کردم که برای دقایق کمی هم که شده در ترکیب تیم قرار بگیرم و بازی کنم. هنوز کمی مانده تا بتوانم به روزهای اوجم برسم ولی این تجربه فوق العاده ای برای حضور مجدد در زمین چمن بود.»

ستاره آرژانتینی بارسا با اشاره به بازی دیشب تیمش درخانه ختافه در دور برگشت جام حذفی گفت:« ما در حالی به اینجا آمدیم که در بازی رفت به برتری خوبی دست یافته بودیم و این به تیم ما اجازه داد تا بازیکنانی که می بایست برای دقایقی برای تیم بازی می کردند هم بتوانند بازی کنند. ما در بازی رفت 0-4 برده بودیم ولی دراین بازی هم زیادی خونسرد نبودیم. درتمامی دقایق به شدت تلاش کردیم و به دنبال کنترل بازی بودیم. بازی را کاملا جدی گرفتیم.چون می دانستیم که ختافه حریف سختی است و نمی توانستیم که به آنها فرصتی بدهیم که به گل برسند. »

بارسا نیوز

 

FARHAD بازدید : 25 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/139210281752473371942033.jpg

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین ایران را تیمی می‌داند که به سرعت در حال پیشرفت است.

لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا در خصوص رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی 2014 برزیل گفت: همه می‌گویند که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم ولی به هر حال ما باید بازی‌هایی را مقابل حریفان خود انجام دهیم.

دیه‌گو مارادونا و خوان سباستین ورون، ستاره‌های پیشین آلبی‌سلسته تیم نیجریه را حریف سرسختی برای آرژانتین نمی‌دانند و معتقدند این تیم در حد تیم‌های تراز اول دنیا نیست ولی مهاجم بارسلونا نظری متفاوت دارد.

وی در خصوص هم‌گروهی با نیجریه، قهرمان آفریقا اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره‌های متوالی جام جهانی نیجریه را شکست داده‌ایم ما شبیه شکارچی‌ها بوده و آنها نیز همانند شیرهای زخمی هستند!

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در خصوص دیگر تیم‌های گروه F جام جهانی 2014 یعنی ایران و بوسنی‌وهرزگوین گفت: بوسنی‌ که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند تیمی نوظهور به شمار می‌رود و ایران هم تیمی است که به سرعت در حال پیشرفت است. جام جهانی رقابتی پیچیده است و تیم‌هایی که به مرحله پایانی این تورنمنت راه پیدا می‌کنند بهترین هستند، پس برای اینکه به پیروزی برسیم هر کاری که از دست‌مان برآید، انجام خواهیم داد.

 

FARHAD بازدید : 25 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

اریک توهیر گفته اینتر می‌خواهد بازیکنی در حد و اندازه‌های لیونل مسی بخرد، البته به شرط آن که از نظر مالی دچار بحران نشود.مالک جدید اینتر پیش‌تر هم به خرید مسی علاقه نشان داده بود، هرچند به شوخی.

بارسا نیوز


او این بار گفته است: «بازیکنانی مانند مسی را می‌توان خرید. اما تنها مشروط بر آن که منابع مالی باشگاه دچار بحران نشود.البته خرید در ژانویه دشوار خواهد بود چون پنجره بسیار کوتاه‌مدتی برای انتقالات داریم و تنها نیمی از فصل هم مانده است.»

FARHAD بازدید : 57 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

پله: مسی بهترین بازیکن چند سال اخیر دنیاست

ورزش-مسی:پله، اسطوره فوتبال برزیل که در امارات به سر می‌برد به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست.

 پله، اسطوره فوتبال برزیل "مسی" را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان معرفی کرد.

پله، اسطوره فوتبال برزیل که در امارات به سر می‌برد به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست.

مروارید سیاه فوتبال برزیل درباره این سوال که بهترین بازیکن یک دهه اخیر چه کسی بوده است گفت:" زیدان ۵ سال متوالی بهترین بازیکن فوتبال جهان بود. او عملکرد خیره کننده‌ای داشت اما پس از زیدان مسی ظهور کرد و الان او چند سالی است که بر فوتبال جهان سلطه دارد و بهترین بازیکن جهان است. مسی در چند سال اخیر نوسان نداشته و همواره در یک سطح بوده است. بر این باورم که او الان بهترین بازیکن جهان است."

کریستیانو رونالدو چند روز پیش با پشت سر گذاشتن لیونل مسی و فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و دومین توپ طلای خود را به دست آورد. پله به ستایش این بازیکن پرتغالی پرداخت و گفت:" رونالدو بازیکن خوبی است. او در سال 2013 به خاطر گل‌های زیادی که به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. متاسفانه همواره این مهاجمان هستند که به خاطر گل‌های زیادی که به ثمر می‌رسانند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌شوند و این باعث می‌شود که عملکرد خوب هافبک‌هایی چون فرانک ریبری، آندرس اینیستا وچابی ارناندس نادیده گرفته شود."

جام جهانی 2014 در کشور فوتبال‌خیز برزیل برگزار می‌شود. پله که خود سه بار با سلسائو جام قهرمانی را بالای سر برد معتقد است که شاگردان اسکولاری بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. او گفت:" هر کسی که فوتبال را دنبال می‌کند، می‌گوید برزیل شانس اصلی قهرمانی است. اما در فوتبال چیزی تضمین شده نیست. درست است که برزیل شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما تیم‌های بزرگ دیگری همچون اسپانیا و آلمان وجود دارند که باید برزیل با احتیاط زیاد برابر آنها به میدان برود. "

FARHAD بازدید : 47 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

1-اولین قرارداد مسی روی دستمال سفره .  اولین قرارداد مسی با بارسلونا روی دستمال سفره نوشته است.در تاریخ دسامبر 2000 در رستوران بارسلونا.پدر مسی اصرار به قراداد با پسر 13 ساله اش را در اسرع وقت داشت.

بارسا نیوز


به همین دلیل در رستوران کارلس رکساچ مدیر ورزشی بارسلونا از گارسون کاغذ خواست تا روی آن مبلغ قرارداد و مباحث دیگر نوشته شود اما در رستوران کاغذی یافت نشد و آنها مجبور شدند روی دستمال سفره این مطالب را بنویسند.

بارسا نیوز

2-مسی می توانست به بیماری اکندرو پلازی مبتلا شود

اگر لیونل مسی از داروهای هورمونی برای رشد قد استفاده نمی کرد او اکنون 140 سانتی متر بود.

3-کارت قرمز 47 ثانیه ای

اولین اخراج لیونل مسی در تیم ملی بود که پس از 47 ثانیه بعد از ورود به زمین کارت قرمز را دریافت کرد.

این اتفاق در سال 17 آگوست 2005 اتفاق افتاد.

4-عشق به مادربزرگ

مسی تمامی گلهایش را به مادربزرگش تقدیم می کند .او پس از زدن هر گل انگشتانش را رو به آسمان می کند .

مسی بار ها در مصاحبه هایش گفته :مشوق اصلی من در فوتبال مادربزرگم بود اما اکنون نمی تواند موفقیت های من را ببیند اما همیشه به من و خانواده ام کمک می کند.

او عکس مادربزرگش را روی شانه چپش خال کوبی کرده است.

بارسا نیوز

4-دومین تاتوی مسی

او سال گذشته پایش را که جای دستان پسرش تیاگو است را تاتو کرد.

بارسا نیوز

 

FARHAD بازدید : 52 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

ميسي و زلاتان ابراهيموفيتش

ستاره سوئدی خط حمله پاری‌سن‌ژرمن با تمجید از همتای آرژانتینی‌اش بازی او را به بازی بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای تشبیه کرد.

ورزش-مسی:زلاتان ابراهیموویچ در تمجید از لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا اظهار داشت: مسی خارق‌العاده است. او کارهایی انجام می‌دهد که نظیرش را فقط می‌توان در بازی‌های رایانه‌ای دید. من گل دوم او را برابر ختافه دیدم و باید بگویم که این گل باور نکردنی بود، جادویی بود. او دوباره برگشته است و تشنه گلزنی به نظر می‌رسد. من واقعاً از تماشای بازی مسی لذت می‌برم.

برخلاف اظهارات جنجالی چند ماه پیش خود، ابراهیموویچ اعتراف کرد از اینکه فرصت حضور در جام جهانی را از دست داده ناراحت است: «من هنوز به خاطر از دست دادن فرصت بازی در جام جهانی ناراحتم. هر بازیکنی دوست دارد در تورنمنتی مانند جام جهانی حضور داشته باشد. من بازی در جام‌های جهانی 2002 کره و ژاپن و 2006 آلمان را به یاد دارم. جای تاسف است فرصت حضور در برزیل را از دست داده‌ام، چون به عقیده من برزیل همان کشوری است که بهترین‌های فوتبال از دل آن بیرون می‌‌آیند».

«همه چیز فوتبال از برزیل آغاز شد»، ایبرا با بیان این جمله افزود: بازیکنان برزیلی فوق‌العاده‌اند و بازیکن مورد علاقه‌ من هم که رونالدو است. کدام رونالدو؟ نابغه برزیلی. او یک اسطوره است. البته هر 2 رونالدو اسطوره هستند.

زمانی که صحبت از اسطوره‌ها شد، ایبرا نتوانست نامی از اسطوره فوتبال آرژانتین نبرد. وی عنوان کرد: شماره 10 در فوتبال بسیار مهم است و این روند از زمان مارادونا آغاز شد. زمانی که مارادونا با پیراهن شماره 10 بازی می‌کرد همه می‌خواستند پیراهن شماره 10 را داشته باشند. من هم همیشه آرزوی پوشیدن این پیراهن را داشتم و اینجا در پاری‌سن‌ژرمن سرانجام آن را به دست آوردم. مارادونا یک اسطوره است و تا ابد اسطوره خواهد ماند. همه نیز این موضوع را می‌دانند و فوتبالیست‌ها بهتر درک می‌کنند که او چه اهمیتی برای فوتبال داشت. او با تیم‌های کوچک قهرمان شد. مارادونا یک بازیکن جادویی بود.

ابراهیموویچ، برنده جایزه فیفا پوشکاش سال 2013 به عنوان زننده زیبا‌ترین گل سال ادعا کرد هر بازیکنی نمی‌تواند نظیر آن گلی که او از میانه‌های میدان با ضربه قیچی برگردان به انگلیس زد، را به ثمر برساند. او اظهار داشت: امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. گلی که من زدم لایق بردن جایزه بود. همه بازیکنان سعی می‌‌کنند گل‌های باورنکردنی بزنند اما این کار بسیار سختی است. من خوش‌شانس بودم که توانستم چنین گلی به ثمر برسانم.

FARHAD بازدید : 51 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بارسا نیوز
به گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا , استادیوم جدید بارسلونا با ساختاری مشابه ورزشگاه فعلی ساخته میشود . ظرفیت استادیوم جدید بارسلونا 105 هزار نفر است . ساخت این استادیوم در مه سال 2017 آغاز و در فوریه 2021 به پایان میرسد

FARHAD بازدید : 23 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

مطبوعات انگلستان پس از شکست منچسترسیتی مقابل بارسلونا، به تحسین از لیونل مسی پرداخته و با کلماتی مانند دست نیافتی و جادویی از او تمجید کردند.

پس از دیدار چهارشنبه شب بارسلونا مقابل منچستر سیتی، دنیل تیلور در روزنامه گاردین نوشت: «مسی بارها و بارها با حرکات خود منچستر سیتی را به زحمت انداخت. او همه جای زمین حضور داشت، مدام برای به دست آوردن توپ می جنگید و پس از اینکه آن را به دست می آورد، می دانست که چگونه آن را به گردش دربیاورد. مسی بهترین موقع را برای یاد آوردی این موضوع که هیچ چیزی در فوتبال هیجان انگیز تر تماشای پا به توپ شدن برنده چهار توپ طلا نیست، انتخاب کرد». روزنامه ایندپندنت نیز تیتر اول خود را به تمجید از عملکرد فوق العاده مسی اختصاص داد و نوشت: «مسی جادویی شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. بارسلونا با ارائه عملکردی استثنایی منچستر سیتی از دور رقابتها کنار زد. در این بازی همه توپها به مسی ختم می شد؛ کسی که 67 مین گل خود را در دقیقه 67 بازی به ثمر رساند تا تنها 4 گل با رکورد رائول گونزالس فاصله داشته باشد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


دیلی میرر عدم آمادگی سرخیو آگرو و بازی درخشان لیونل مسی را دلیل حذف منچستر سیتی از لیگ قهرمانان اروپا قلمداد کرد. این روزنامه در ادامه نوشت: «مسی در چنین شبهایی جادو می کند. توپ به پای چپ او چسبیده است و مدافعان آماده حریف را طوری دربیل می کند که انگار کسی جلوی او قرار ندارد». اولیور هالت روزنامه نگار معروف این روزنامه نیز نظر خود در رابطه با این بازی را اینگونه بیان کرد: «این بازیکن آرژانتینی دست نیافتنی بود. او با عملکرد خوب خود در فصلی که حواشی زیادی برای او به وجود آمده بود، تمامی انتقادات را به سخره گرفت. او مدام لسکات و کمپانی را با حرکات خود آزار می داد. سیتی چند موقعیت را از دست داد و مدام بازیکنان بارسا را تحت فشار قرار می داد، اما نتیجه بازی به نوعی عادلانه بود».

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام من فرهادم 13 ساله چیه تعجب کردی؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد بروزش میکنم براتون تا بیشتر خوشتون بیاد شما نظر بدین بقیش با من یادتــــون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی قالب وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 4,242