loading...
Messi & Barselona
FARHAD بازدید : 32 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

سسک فابرگاس در نشست خبری خود عنوان کرد که مشکلات اخیر خود را پشت سر گذاشته و کاملا برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید آماده است. وی هم چنین اعتقاد دارد بارسا برای رسیدن به جمع چهار تیم باید در تمام نقاط زمین قاطع بازی کند.

فابرگاس هافبک تیم فوتبال بارسلونا، روز گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و درباره بازی چهارشنبه شب بارسا مقابل اتلتیکو مادرید به صحبت پرداخت. او در این نشست اظهار کرد که بارسلونا شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد: «ما می توانیم به کمک دو ابزار خود یعنی استعداد و تکنیک، آنها را شکست دهیم. تمرینات سختی را برای این بازی انجام داده و آماده مبارزه هستیم. انگیزه های زیادی برای پیروزی در این دیدار داریم و اطمینان دارم که بازی خوبی را ارائه خواهیم داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


این هافبک 26 ساله تاکید کرد: «اتلتیکو مادرید یکی از قوی ترین تیمهای اروپا در حفظ نتیجه 0-0 می باشد. آنها به خوبی فضاها را پوشش می دهند و می دانند که چه کاری در زمین انجام می دهند». او همچنین اضافه کرد که بازی چهارشنبه شب بارسلونا مقابل اتلتیکو، همانند چهار دیدار قبلی این فصل این دو تیم، دشوار و نفسگیر خواهد بود: «آنها به لطف کسب نتیجه 1-1 در نیوکمپ، برتری کوچکی نسبت به ما دارند، اما ما باید بازی را با روحیه بالا آغازکرده و با آنها مبارزه کنیم. می خواهیم با انجام یک بازی خوب، هوادارانمان را خوشحال کنیم».

FARHAD بازدید : 34 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

کاپیتان کاتالان تیم فوتبال بارسلونا دیروز به همراه بقیه بازیکنان در تمرین آماده سازی برای بازی حیاتی مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان شرکت کرد.

بارسا دیشب برای آمادگی دیدار پیش رو مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان به تمرین پرداخت. مردان تاتا مارتینو در زمین ویسنته کالدرون، جایی که امشب این دو تیم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت، مراحل آماده سازی را انجام دادند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


تمام بازیکنانی که به مادرید سفر کرده بودند، که شامل 20 بازیکن کاملا آماده و کارلس پویول که هنوز تایید کامل پزشکی را نگرفته می شود، در این تمرین شرکت داشتند. مارتینو برای بازی امشب نمی تواند از پیکه، والدس، کوئنکا و دوس سانتوس استفاده کند.

FARHAD بازدید : 39 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)


بارسلونا و بتیس، تیم های دوم و بیستم جدول، امشب در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارند و یکی برای ماندن در کورس قهرمانی و دیگری برای فرار از سقوط می جنگد.

امروز شنبه، درحالی هفته سی و دوم لالیگا پیگیری می شود که هر سه تیم مدعی اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید دیدارهای حساسی را مقابل حریفان خود برگزار خواهند کرد. در این میان، نکته حائز اهمیت برای هواداران بارسلونا این است که آنها پس از انجام دیداری نفسگیر در خانه اسپانیول، بار دیگر در خانه به مصاف حریف می روند. شاگردان مارتینو در این دیدار محکوم به برد هستند تا همچنان سرنوشت قهرمانی را در دستان خود داشته باشند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


امروز هم چنین رای گیری پروژه جدید فضای بارسا نیز برگزار خواهد شد و در حالی که اعضای باشگاه برای آینده نیوکمپ تصمیم می گیرند؛ بازیکنان بارسلونا نیز بایستی در مقابل تیم بیستم جدول لالیگا به پیروزی برسند. مارتینو، لیست 19 نفره خود برای این دیدار را اعلام کرده است؛ لیستی که کارلس پویول در آن حضور دارد؛ اما نامی از والدس، دوس سانتوس، پیکه و کوئنکا به دلیل مصدومیت، آفلای به دلایل فنی و جوردی آلبا به دلیل محرومیت در آن دیده نمی شود.

FARHAD بازدید : 20 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

جوردی آلبا طی مصاحبه ای در شبکه تلویزیونی بارسا عنوان کرد که مشاقانه در انتظار دیدار برگشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون است.

جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا، پس از دیدار سه شنبه شب تیمش مقابل اتلتیکومادرید در چهارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در برنامه ال مارکادور شبکه تلوزیونی بارسا شرکت کرد و اظهار کرد که بی صبرانه در انتظار بازی برگشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون است: «باید با تمام توان خود به ویسنته کالدرون قدم بگذاریم، زیرا برای پیروزی در این ورزشگاه، باید عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم. اتلتیکو مادرید تیم بسیار قدرتمندی است و ما در هر چهار دیدار این فصل خود مقابل آنها، به تساوی رسیده ایم».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


او همچنین درمورد تساوی یک بر یک بارسا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ نیز گفت: «ما در این دیدار به نتیجه دلخواهمان که برد در این بازی بود نرسیدیم، اما از طرفی بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در نیمه اول، مالکیت توپ را دراختیار داشتیم، اما نتوانستیم موقعیت چندانی را بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم؛ کاری که در نیمه دوم آن را به نحو احسن انجام دادیم».

FARHAD بازدید : 30 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

در 10 بازی پیشین مقابل بتیس در نیوکمپ، بارسلونا 44 گل وارد دروازه این تیم کرده است.

تقابل بارسا و بتیس در روز شنبه به احتمال زیاد پرگل خواهد بود. آمار گل های زده امسال بارسا و هم چنین تعداد گلی که در 10 بازی قبلی دو تیم در این ورزشگاه به ثمر رسیده نیز این موضوع را تایید می کند. تیم خراردو مارتینو با 89 گل، گلزن ترین تیم لالیگا به شمار می آید و از طرف دیگر بتیس با 61 گل خورده دومین خط دفاع ضعیف لیگ است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


بارسلونا و بتیس در فصول گذشته بازی های فوق العاده ای را مقابل هم انجام داده اند. 44 گل در 10 دیدار پیشین در نیوکمپ و میانگین 4.4 گل در هر بازی یک بازی پرهیجان را وعده می دهد.

FARHAD بازدید : 19 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

کمیته انضباطی فیفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا را به دلیل نقص قوانین مربوط به ترانسفر‌های بین المللی بازیکنان و حق ثبت قرارداد و بستن قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال، جریمه کرد.

طبق بیانیه فیفا، بارسلونا تا تاریخ 15 ژوئن 2015 (انتهای فصل بعد)، حق خرید هیچ بازیکنی نخواهد داشت و علاوه بر آن، محکوم به پرداخت 450 هزار فرانک می باشد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

FARHAD بازدید : 24 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا پنجاهمین بازی خود را با هدایت سرمربی خود، خراردو مارتینو پشت سر گذاشت. مارتینو از این پنجاه بازی توانست 37 پیروزی، 8 تساوی و 5 شکست را در کارنامه خود ثبت کند.

خراردو مارتینو پنجاهمین حضور خود بروی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا را با هدایت تیمش در بازی دیشب مقابل اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت. سرمربی آرژانتینی بارسا چهارم مرداد ماه به هواداران معرفی شد و پس از آن، وی توانست بارسا را به قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا برساند و مرادنش نیز در تعقیب اتلتیکو و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا هستند. آبی اناری ها همچنین در فینال جام حذفی هم باید با تیم دیگر مادریدی، رئال دیدار کنند.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


آمار با برترین ها رقابت می کنند

آمار و ارقام بارسا با هدایت مارتینو به 37 پیروزی، 8 تساوی و 5 شکست در دیدار های رسمی خلاصه می شود. مردان تاتا تا کنون 136 گل به ثمر رسانده اند (2.7 گل در هر بازی) و 37 گل نیزدریافت کرده اند (0.7 گل در هر بازی).

FARHAD بازدید : 41 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


در پی پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکو یکشنبه شب، مطبوعات کاتالونیا و اسپانیا هر کدام به طور مفصل به تمجید از اینیستا و مسی، دو ستاره بارسا در این دیدار پرداختند.

روز دوشنبه، رسانه های کاتالونیا هر کدام به طور مفصل به تمجید از ستاره های بارسلونا در دیدار مقابل رئال مادرید پرداختند و مطابق معمول این مسی بود که بیشترین تحسینها را به خود اختصاص داده بود. از طرفی دیگر، رسانه های مادریدی بیشتر بر روی این موضوع تاکید کرده بودند که هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. در ادامه نقل قولهای را از رسانه های این دو منطقه مشاهده خواهید کرد:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


ال موندو دیپورتیوو : «مسی و اینیستا عدالت را به اجرا در آوردند تا برنابئو در سکوت مطلق فرو رود. مسی با یک هتریک بیاد ماندنی برنابئو را فتح کرد».

FARHAD بازدید : 46 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

تاتا مارتینو با تاکید بر زحمات و تلاش بازیکنانش در طول مسابقه در سانتیاگو برنابئو گفت: «این فرصت نهایی ما بود. نمی خواستیم از کورس قهرمانی عقب بیفتیم».

چند روز قبل از مسابقه، مارتینو گفته بود که این مسابقه برای اینکه امیدهای بارسا برای کسب قهرمانی را در لیگ را زنده نگه دارد بسیار «حیاتی» است. بعد از پیروزی 4-3 مقابل رئال مادرید اظهار کرد : «لالیگا مجددا شروع شده است و ما به کورس قهرمانی پیوسته ایم». او در ادامه با تحسین از بازیکنانش به ویژه لئو مسی گفت: «او تا کنون عملکرد های مشابه آنچه دیشب به نمایش گذاشت را به نمایش گذاشته بود؛ اما اثر آن در کلاسیکو دوچندان می شود. من واقعا قادر نیستم عملکرد فوق العاده او را با کلمات توصیف کنم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


نتیجه 4-3 در برنابئو کاملا گویای این است که ال کلاسیکو می تواند تا چه اندازه سخت و طاقت فرسا باشد. مارتینو قبل از اینکه از کیفیت بازی بازیکنان مادرید تعریف کند؛ توضیح داد: «هرچند بازیکنان همیشه نقش اصلی را دارند؛ اما این بازی قرار نبود نظر من نسبت به آنها را تغییر دهد. بازیکنان همیشه نمی توانند در مقابل حریف خود ایستادگی کنند. آنها همیشه تیمی بوده اند که به راحتی توانسته اند پیروز میدان باشند؛ به همین خاطر من این برد را بسیار ارزشمند می دانم».

FARHAD بازدید : 47 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)


بلیط فروشی برای دیدار رفت بارسلونا و اتلتیکو مادرید در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا در روزهای 5 و 6 فروردین برگزار خواهد شد.

آن دسته از اعضای باشگاه که بلیط فصلی بازیهای بارسلونا را در اختیاز ندارند می توانند از ساعت 13 روز دوشنبه 5 فروردین بلیط های دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ را خریداری کنند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.


اعضای باشگاه تنها می توانند از طریق تارنماهای fcbarcelona.com و یا Ticketmaster این بلیط ها را دریافت کنند. با هر کارت عضویت می توان حداکثر دو بلیط تهیه کرد و در صورت خرید دو بلیط، 5 درصد تخفیف به قیمت بلیط اول تعلق می گیرد. بلیط فروشی تا زمان اتمام تمامی بلیط ها ادامه خواهد داشت.

FARHAD بازدید : 53 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعاً 3071 بلیط به باشگاه بارسلونا اختصاص داده شده است که از این تعداد 2088 بلیط میان اعضا و 522 بلیط میان حامیان باشگاه تقسیم خواهد شد. 461 بلیط باقی مانده نیز به تعهدات ورزشی، سازمانی و حامی مالی باشگاه اختصاص خواهد یافت.

نام نویسی برای دریافت بلیط های بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا که در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد، از ساعت 13:30 دوشنبه 4 فروردین تا ساعت 10:30 سه شنبه 5 فروردین از طریق سایت رسمی باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


تنها اعضای باشگاه می توانند در این نام نویسی شرکت کنند. آنها از طریق فرمی که در قسمت اعضای سایت برایشان فعال خواهد شد، قادر خواهند بود تا خرید را انجام دهند. هر عضو تنها می تواند یک درخواست را ارائه دهد، اگرچه در هر فرم، چهار درخواست می تواند ثبت شود. این کار به این منظور صورت گرفته تا اعضایی که مایلند با یکدیگر سفر کنند، بتوانند این کار را انجام دهند.

FARHAD بازدید : 20 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


خراردو مارتینو با پیروزی تیمش در بازی دیشب برابر رئال مادرید، به جمع مربیان باشگاه پیوست که در اولین حضور خود به عنوان سرمربی بارسا در سانتیاگو برنابئو موفق به کسب پیروزی شده اند.

آغاز کار مارتینو در سانتیاگو برنابئو بهتر از این نمی توانست باشد. او به جمع سرمربیان پیروز در اولین بازی در برنابئو پیوست. پیش از این پپ گواردیولا در فصل 2008/2009 با پیروزی 6-2، فرانک رایکارد با پیروزی 2-1 در فصل 2003/2004، لوئیس فن خال با نتیجه 3-2 در فصل 1997/1998 و تری ونابلس در فصل 1984/1985 به این موفقیت دست یافته بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


به جز بارسای فصل 2003/2004 با مربیگری رایکارد، تیم بارسا در تمام فصل هایی که چنین نتیجه ای کسب کرد، توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

FARHAD بازدید : 20 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

مونتویا و باشگاه به توافق رسیده اند تا قرار داد او را تا پایان فصل 2017/18 تمدید کنند. این قرار داد در هفته های آینده به امضا خواهد رسید.

مارتین مونتویا، دفاع راست جوان بارسلونا با باشگاه توافق کرده است تا قرار داد خود را تا سال 2017/18 تمدید کند. این قرارداد با 20 میلیون یورو بسته شده است. دو طرف این قرار داد را به طور رسمی در هفته های آینده امضا خواهند کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مونتویا پس از طی مدارج خود در آکادمی بارسلونا در سال 2012 وارد تیم اصلی شد. او تا کنون 53 بازی رسمی داشته است که 40 عدد از آنها با پیروزی همراه شده و هفت مساوی و شش باخت و دو گل نیز در کارنامه خود دارد.

FARHAD بازدید : 38 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

مسی با هت تریک و درخشش فوق العاده اش در بازی دیشب، دوباره رکورد شکنی کرد و با 234 گل به دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا و با 21 گل به برترین گلزن در تاریخ بازی های ال کلاسیکو تبدیل شد.

مسی همچنان به تاریخ ساز بودن ادامه می دهد. در بازی شب گذشته تیم برابر رئال مادرید، مسی به لطف هت تریک خود با پیشی گرفتن از هوگو سانچز به دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا و با پیشی گرفتن از دی استفانو به برترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شد. پیش از این دی استفانو موفق شده بود تا 18 گل در بازی های ال کلاسیکو برای رئال مادرید به ثمر برساند ولی هم اکنون مسی با 21 گل به بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسی با 236 گل، هم اکنون دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا نیز به حساب می آید. وی با هت تریک شب گذشته هوگو سانچز را که 234 گل زده بود، پشت سر گذاشت و حالا تنها تلمو زارا، پیش رو وی است. تلمو 16 گل بیشتر از مسی دارد. هفته پیش نیز مسی رائول را با 228 گل و دی استفانو با 337 گل را پشت سر گذاشت.

FARHAD بازدید : 71 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بارسلونا که در بازی دیشب یک پیروزی بسیار مهم و سرنوشت ساز را به دست آورد، حالا خود را به قهرمانی نزدیک تر می بیند. در ادامه این خبر به صحبت های برخی از بازیکنان تیم پس از این پیروزی خواهیم پرداخت.

بازیکنان بارسا از پیروزی تیمشان در بازی دیشب بسیار خوشحال هستند. مسی نیز احساس خود را نسبت به بازی دیشب و پیروزی تیمش اینگونه بیان کرد: «این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود. هواداران و ما به خاطر این پیروزی بسیار خوشحالیم. به هر حال ما باید هر چه اتفاق افتاده است را دیگر فراموش کنیم و به فکر بازی های آتی باشیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


با وجود اینکه مسی ایستادگی زیادی برابر رئال انجام داد و بازیکن تاثیر گذاری در این بازی بود گفت: «مهم ترین چیز پیروزی تیم است. چیزی که همه ما می خواستیم به این امر دست پیدا کنیم. ما باید بیشتر تمرکز خود را جمع کنیم تا بیشتر به کارهای گروهی بپردازیم». وی هم چنین افزود: «ما به صدر جدول بسیار نزدیک شده ایم و در این بازی ها پایانی فصل باید حواس خود را بیشتر جمع کنیم تا اشتباهی را مرتکب نشویم».

FARHAD بازدید : 67 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

دیشب در طی هفته ۲۹ رقابت های لالیگا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند تا مهم ترین بازی فصل را در سانتیاگو برنابئو برگزار کنند. این بازی در نهایت با درخشش فوق ستاره بارسا، لیونل مسی با نتیجه 4-3 به سود این تیم به پایان رسید تا آبی اناری ها همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

پیروزی دیشب، یک غلبه فراموش ناشدنی برابر رئال بود. همانطور که بارسا در سالهای 2009، 2010 و 2012 نیز توانسته بود رئال را در سانتیاگو شکست دهد. حالا بارسا با این برد باز هم در کورس قهرمانی باقیماند و رقابت بر سر تصاحب قهرمانی لالیگا نیز شدت گرفت. دی ماریا و بنزما در آغاز بازی ادعا این را داشتند که رئال در این بازی برنده خواهد بود، اما این مسی بود که با درخشش فوق العاده و با یک هت تریک به یادماندنی دیگر، باعث شد تا بارسا هم چنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این بازی با قدرت زیاد شروع شد و هر دو تیم از آغاز بازی سعی به گلزنی داشتند، چرا که این بازی یک شب خاص را برای همه رقم زده بود. مادریدی ها از همان دقایق ابتدایی سعی کردند تا بر بارسایی ها فشار بیاورند و در عین حال به حمله نیز بپردازند، ولی این بارسا بود، که با حرکت خوب مسی از سمت چپ و پاس زیبا وی، اینیستا را صاحب توپ کرد و اینیستا هم دروازه دیگو لوپز را گشود. پس از آن نیز بنزما یک فرصت خوب را برای به تساوی کشیدن کار از دست داد، در همین حال درست دوازده دقیقه بعد از فرصتی که برای بنزما ایجاد شد، نیمار و مسی یک موقعیت خوب را هدر دادند تا بارسا با همان اختلاف یک گل از رئال پیش باشد.

FARHAD بازدید : 42 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

ترکیب بارسا: «والدس، آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، سسک، نیمار و مسی».

ترکیب رئال مادرید: «لوپز، کارواخال، په په، راموس، مارسلو، مودریچ، آلونسو، دیماریا، بیل، بنزما و رونالدو».
FARHAD بازدید : 24 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بارسلونا در صورت پیروزی در ال کلاسیکوی امشب می تواند اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش دهد.

ال کلاسیکوی امشب، جزء آن دسته از بازیهایی محسوب می شود که تا حد زیادی می تواند در تعیین سرنوشت لالیگا موثر باشد، به طوری که پس از اتمام این بازی، تیمهای رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید می توانند بر روی ادامه کارشان در لالیگا برنامه ریزی کنند. بارسلونا نیز می تواند با پیروزی در این دیدار اختلاف خود با صدر جدول را به یک امتیاز کاهش داده و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


بارسا با 21 بازیکن به شهر مادرید سفر کرده است. پویول، کوئنکا و دوسانتوس به دلیل مصدومیت و اویر نیز به دلایل فنی، این تیم را در این سفر همراهی نکرده اند. بنابراین، سرمربی بارسلونا برای انتخاب سه بازیکن هجومی تیمش در این دیدار، کار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

FARHAD بازدید : 30 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

خراردو مارتینو در نشست مطبوعاتی امروز خود تاکید کرد که بارسلونا در ال کلاسیکو تنها به دنبال سه امتیاز است و در صورت شکست، بارسلونا کار بسیار دشواری را برای جبران هفت امتیاز پیش رو خواهد داشت.

ال کلاسیکو یکشنبه شب، دست کمی از یک فینال برای بارسلونا ندارد. خراردو مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تاکید این موضوع در نشست مطبوعاتی شنبه شب خود، عنوان کرد: «این آخرین فرصت ما برای بازگشت به کورس قهرمانی خواهد بود. به غیر از این دیدار، نه دیدار دیگر تا پایان فصل پیش رو خواهیم و ما می دانیم که نحوه جبران یک، چهار و هفت امتیاز اختلاف یکسان نیست. ما واقعاً برای جبران هفت و حتی 4 امتیاز نیز کار دشواری را پیش رو داریم! نه به این دلیل که توانایی انجام این کار را نداریم، بلکه به این دلیل که تیمهای رقیب در این مقطع از فصل تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا امتیازی از دست ندهند».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


او همچنین اظهار داشت که نتیجه تساوی یک نتیجه ایده آل برای بارسا محسوب نمی شود: «این موضوع تا حد زیادی به اتفاقاتی که در بازی رخ خواهد داد، بستگی دارد، اما واضح است ما به برد در این دیدار نیازی مبرم داریم. اعتقاد داریم که می توانیم در ال کلاسیکو پیروز شویم و در این بازی هر کاری را برای کاهش اختلاف امتیاز با رئال مادرید انجام خواهیم داد».

FARHAD بازدید : 66 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)


امشب، مهم ترین بازی فصل برگزار خواهد شد و بارسا در سانتیاگو برنابئو، میمهان رئال مادرید است. این بازی صد و شصت و هشتمین مصاف این دو تیم است.

بامداد دوشنبه، صد و شصت و هشتمین ال کلاسیکو تاریخ رخ خواهد داد. این بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. هم اکنون رئال 4 امتیاز بالاتر از بارسا در صدر قرار دارد و اتلتیکو نیز در بین این دو تیم، در رقابت برای کسب قهرمانی است و این ال کلاسیکو را می توان یکی از مهم ترین ال کلاسیکو های تاریخ شمرد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین مطالب درباره ال کلاسیکو پیش رو که می توان آن را مهم ترین بازی فصل خواند، خواهیم پرداخت.

میانگین به ثمر رساندن گل در 167 ال کلاسیکو گذشنه، 3.19 است.

در بیست و هفت سال گذشته، در بازی بارسا با رئال در طی مسابقات لالیگا در سانتیاگو برنابئو، هیچ بازی بدون گل به پایان نرسیده است.

خراردو مارتینو می تواند جزو پنج سرمربی در تاریخ بارسا باشد که در اولین تجربه ال کلاسیکو خود، موفق به کسب پیروزی شده است. ونابلس، فن خال، رایکارد و گواردیولا تنها مربیانی بوده اند که در اولین تجربه سرمربی گری خود در ال کلاسیکو، موفق به پیروزی شده اند.

ژاوی هرناندز تاکنون در 38 ال کلاسیکو حاضر بوده و 15 برد، 12 مساوی و 11 شکست را با بارسا در ال کلاسیکو تجربه کرده است. وی هم چنین تاکنون 5 گل به رئال مادرید زده و هرگاه که وی موفق شده است که گل بزند، بارسا در آن بازی شکست نخورده است.

اگر حریف بارسلونا در مرحله 1/4 لیگ قهرمانان رئال نباشد، ال کلاسیکو روز یکشنبه، آخرین ال کلاسیکو ویکتور والدز در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. او در مجموع در 27 ال کلاسیکو حضور داشته است که، 21 بازی از مجموع 27 بازی در طی رقابت های لالیگا بوده است. والدز در مجموع با بارسا 13 برد (10 برد در لالیگا)، 6 مساوی (4 مساوی در لیگ) و 8 شکست (7 شکست در لیگ) کسب کرده است. والدز در مجموع 38 گل خورده است. وی هم چنین 96 بار ، دروازه بارسا را از 137 شوت نجات داده است.

10 بازیکن از بارسا، پیش از این موفق شده اند تا در لباس بارسا، دروازه رئال را در سانتیاگو برنابئو باز کنند؛ مسی، ژاوی، الکسیس، پدرو، پویول، پیکه و سسک این ده بازیکن هستند. آدریانو و آلوز نیز در زمان حضورشان در سویا موفق به این امر شده اند. جوردی آلبا و نیمار نیز پیش از این در نیوکمپ به رئال گل زده اند و هم چنین این بازی می تواند، اولین ال کلاسیکو نیمار در سانتیاگو برنابئو باشد.

بارسلونا در ده بازی آخر خود در سانتیاگو و در طی رقابت ها لالیگا، 5 برد کسب کرده، در 4 بازی شکست خورده و تنها 1 بار به تساوی رضایت داده است.

لئو مسی تاکنون بیشترین گل زده را در لیگ به رئال را دارا است. وی در 15 بازی، 11 گل زده است.

مسی هم چنین می تواند با رکورد هوگو سانچز برابری کند. هوگو 234 گل زده در لیگ دارد و مسی تنها 232 گل در لیگ به ثمر رسانده است.

برای رئال مادرید در طی رقابت های لالیگا، رونالدو موفق شده است که در 9 بازی 4 گل برای تیمش به ثمر برساند، درحالیکه راموس با 3 گل در 17 بازی پشت سر رونالدو است.

برای چهار بازیکن بارسا، نیمار، سرخی روبرتو، مونتویا و بارترا، بازی یک شنبه می تواند اولین ال کلاسیکو آنها در سانتیاگو باشد. در همین حال از رئال نیز چند بازیکن جدید این تیم هستند که اولین ال کلاسیکو خود در برنابئو را تجربه می کنند (ایسکو، بیل، ایارامندی و کارواخال).

FARHAD بازدید : 26 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (1)

لیونل مسی در فصل 2010/2011 موفق شده بود با یک حرکت خاطره انگیز، در بازی لیگ قهرمانان اروپا از میانه میدان توپ را در اختیار بگیرد و پس از پشت سر گذاشتن بازیکنان حریف، دروازه حریف را باز کند و منجر به صعود بارسا به فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان شود.

پس از گل خاطره انگیز و زیبای پیکه در بازی با رئال مادرید که منجر به پیروزی 6-2 بارسلونا شد، دیوید برنابئو، مجری یک برنامه تلویزیونی به بررسی گل زیبای مسی در فصل 2010/2011 پرداخت که در دور رفت مرحله نیمه نهایی به ثمر رسید. دریبل های زیبای مسی و گل وی، منجر به صعود بارسا به فینال لیگ قهرمانان در ومبلی و کسب چهارمین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در تاریخ باشگاه شد.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


برنابئو هم چنین به طور خاص شیفته شخصیت مسی شد که پس از به ثمر رساندن این گل گفت: «رویای حرکتی غیرممکن تحقق یافت». مسی در این بازی توپ را در میانه میدان در اختیار گرفت و پس از دریبل های متوالی و زیبا موفق شد دروازه حریف را باز کند.

برنابئو هم چنین درباره پای غیرتخصصی مسی نیز گفت: «پای راست مسی که پا غیرتخصصی وی است، در این سالها تکامل خوبی یافته است».

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام من فرهادم 13 ساله چیه تعجب کردی؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد بروزش میکنم براتون تا بیشتر خوشتون بیاد شما نظر بدین بقیش با من یادتــــون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی قالب وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 4,298