loading...
Messi & Barselona
FARHAD بازدید : 47 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

1-اولین قرارداد مسی روی دستمال سفره .  اولین قرارداد مسی با بارسلونا روی دستمال سفره نوشته است.در تاریخ دسامبر 2000 در رستوران بارسلونا.پدر مسی اصرار به قراداد با پسر 13 ساله اش را در اسرع وقت داشت.

بارسا نیوز


به همین دلیل در رستوران کارلس رکساچ مدیر ورزشی بارسلونا از گارسون کاغذ خواست تا روی آن مبلغ قرارداد و مباحث دیگر نوشته شود اما در رستوران کاغذی یافت نشد و آنها مجبور شدند روی دستمال سفره این مطالب را بنویسند.

بارسا نیوز

2-مسی می توانست به بیماری اکندرو پلازی مبتلا شود

اگر لیونل مسی از داروهای هورمونی برای رشد قد استفاده نمی کرد او اکنون 140 سانتی متر بود.

3-کارت قرمز 47 ثانیه ای

اولین اخراج لیونل مسی در تیم ملی بود که پس از 47 ثانیه بعد از ورود به زمین کارت قرمز را دریافت کرد.

این اتفاق در سال 17 آگوست 2005 اتفاق افتاد.

4-عشق به مادربزرگ

مسی تمامی گلهایش را به مادربزرگش تقدیم می کند .او پس از زدن هر گل انگشتانش را رو به آسمان می کند .

مسی بار ها در مصاحبه هایش گفته :مشوق اصلی من در فوتبال مادربزرگم بود اما اکنون نمی تواند موفقیت های من را ببیند اما همیشه به من و خانواده ام کمک می کند.

او عکس مادربزرگش را روی شانه چپش خال کوبی کرده است.

بارسا نیوز

4-دومین تاتوی مسی

او سال گذشته پایش را که جای دستان پسرش تیاگو است را تاتو کرد.

بارسا نیوز

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من فرهادم 13 ساله چیه تعجب کردی؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد بروزش میکنم براتون تا بیشتر خوشتون بیاد شما نظر بدین بقیش با من یادتــــون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی قالب وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 210
  • بازدید کلی : 4,339