loading...
Messi & Barselona
FARHAD بازدید : 22 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

الکسیس سانچس بازیکنی بود که موفق شد با یک ضربه چیپ استثنایی گل دوم بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت این فصل به ثمر برساند. او عنوان کرد که این گل را یکی از مهمترین گلهای کارنامه ورزشی خود می داند.

الکسیس سانچس یکی از بازیکنان تاثیر گذار بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت این فصل در ورزشگاه نیوکمپ بود که موفق شد با یک ضربه چیپ استثنایی دروازه دیگو لوپز را باز کند. با نزدیکتر شدن ال کلاسیکوی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، این بازیکن شیلیایی طی مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه بارسلونا، توضیحاتی را درباره به ثمر رساندن آن گل ارائه کرد: «این گل یکی از مهمترین گلهای کارنامه ورزشی من بود. لحظه فوق العاده ای بود، آن گل در شرایطی که هیچ کس انتظارش را نداشت، نتیجه بازی را 2 بر 0 به نفع ما تغییر داد. خوشحالم که گل سرنوشت سازی برای تیم به ثمر رساندم».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


چگونگی به ثمر رسیدن گل

الکسیس سانچس در ادامه این مصاحبه به تشریح چگونگی به ثمر رسیدن گل پرداخت: «ژاوی توپ را به نیمار پاس داد، من در آن لحظه موقعیت خودم را سنجیدم و به صورت اریب به سمت محوطه جریمه فرار کردم. در حالی که واران شانه به شانه من حرکت می کرد، توپ را دریافت کردم و می دانستم که اگر به دویدن با توپ ادامه دهم، او توپ مرا خواهد زد. ناگهان متوجه شدم که دروازه بان از دروازه بیرون آمده است و من نیز به راحتی با یک ضربه چیپ توپ را از بالای سر او عبور دادم. هم من و هم هواداران از به ثمر رسیدن آن گل بسیار خوشحال بودیم و این موضوع که این گل در مقابل تیمی مانند رئال مادرید به ثمر رسیده است، خوشحالی ما را دوچندان می کرد».

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من فرهادم 13 ساله چیه تعجب کردی؟ امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد بروزش میکنم براتون تا بیشتر خوشتون بیاد شما نظر بدین بقیش با من یادتــــون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ی قالب وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 4,370